główna zawartość
artykuł nr 1

Ogłoszenie nr 01/SENIOR+/2021

KONKURS NA STANOWISKO

KIEROWNIK– DZIENNY DOM SENIOR +

WYMIAR ETATU - 1/1

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY - OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
W ŚWIĘTOCHŁOWICACH UL. IMIELI 12

  1. Wymagania konieczne związane z wykonywaniem pracy na stanowisku:
  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz.U.2019.poz 1282),
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wykształcenie wyższe i co najmniej 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej,
  • specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej lub ukończone studia podyplomowe w zakresie organizacji i zarządzania w pomocy społecznej,
  • znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawa o pomocy społecznej,
  • nieposzlakowana opinia.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  • umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, obsługa poczty elektronicznej),
  • samodzielność, kreatywność,
  • odporność na stres,
  • odpowiedzialność,
  • rzetelność,
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy
  • sporządzanie koncepcji programowej, organizacyjno-ekonomicznej Dziennego Domu SENIOR+

 

  1. Główne obowiązki:
  1. Kierowanie Dziennym Domem „Senior +” i organizowanie jego pracy w sposób zapewniający należyte wykonywanie zadań.
  2. Inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań, w tym:
  • wnioskowanie do Dyrektora w sprawach zatrudnienia, wynagradzania i karania podległych pracowników,
  • przeprowadzania instruktaży stanowiskowych,
  • opracowywanie zakresów czynności,
  • przeprowadzanie kontroli pracy podległych pracowników oraz dokonywanie okresowych ocen pracy pracowników,
  • sporządzanie planów urlopów podległych pracowników oraz ponoszenie
  • odpowiedzialności za prawidłowe, zgodne z zatwierdzonymi planami ich wykorzystanie przez pracowników.
  1. Sprawowanie nadzoru w podległej komórce w zakresie ochrony mienia, porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy.
  2. Nadzorowanie prac związanych z przekazywaniem do archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną dokumentów wytwarzanych w Dziennym Domu Senior+.
  3. Ustalanie regulaminów w porozumieniu z Dyrektorem Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach, określających organizację i działanie Dziennego Domu „Senior +”.
  4. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących korzystania z usług Dziennego Domu Senior+.
  5. Sporządzanie rocznego planu zajęć terapeutycznych oraz rocznego sprawozdania z zakresu działania Dziennego Domu „Senior +”.
  6. Pobieranie i obliczanie odpłatności za usługi świadczone w Dziennym Domu Senior+ oraz prawidłowe i terminowe rozliczanie się w Kasie Ośrodka Pomocy Społecznej.
  7. Sporządzanie kalkulacji wydatków finansowych na dany rok kalendarzowy.
  8. Sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur.
  9. Utrzymywanie stałej współpracy z instytucjami samorządowymi i pozarządowymi.

 

  1. Informacja o warunkach pracy:
  • praca biurowa,
  • obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych,
  • praca wymagająca kontaktów z klientami Ośrodka oraz z innymi działami Ośrodka,
  • budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,

 

  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • Życiorys i list motywacyjny oraz numer kontaktowy (np. telefon, e-mail),
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacyjnego,
  • Oświadczenie kandydata o nieprowadzeniu działalności gospodarczej, bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej,
  • Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Ośrodku Pomocy Społecznej w Świętochłowicach (RODO).

 

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „konkurs na stanowisko „KIEROWNIK– DZIENNY DOM SENIOR+” lub przesłać listownie w terminie do dnia 25.01.2021 r. na adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej

41-600 Świętochłowice

ul. Katowicka 35 pok. 304

 

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie konkursu telefonicznie bądź na adres e-mail. Aplikacje, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data wpływu dokumentów do Ośrodka.

Dokumenty pozostałych kandydatów, mogą zostać odebrane w ciągu 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji, po upływie  tego terminu zostaną  zniszczone.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać: tel. (0 32) 245 51 04 wew. 37.

 

Dodatkowe uwagi:

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Ośrodku Pomocy Społecznej w Świętochłowicach (RODO), Klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacyjnego oraz Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępne są w dziale Ogłoszenia/Oferty pracy/Dokumenty do pobrania.