Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach
Zapytanie ofertowe
( niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego
w rozumieniu przepisów ustawy Pzp)
Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach – Zamawiający, działając na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r – Prawo zamówień zaprasza do złożenia oferty na dostawę materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach i jednostki podległej.
- Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych, produkowanych przez producenta sprzętu, w którym mają być one zainstalowane.
- Przedmiot zamówienia obejmuje także transport i wniesienie do magazynu w siedzibie Zamawiającego i jednostki podległej.
- Jeśli w trakcie eksploatacji zamawiający stwierdzi, że jakość, wydajność lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych jest niewłaściwa, wykonawca zobowiązuje się do :
- wymiany produktu na nowy, wolny od wad,
- naprawy na własny koszt urządzenia, jeśli uległo awarii z powodu stosowania dostarczonych materiałów nieodpowiedniej jakości, a na czas naprawy, dostarczenie urządzenia zastępczego o tych samych parametrach technicznych co urządzenie naprawiane,
- ponoszenia kosztów serwisowania urządzeń, jeśli producent tych urządzeń odmówi zamawiającemu wykonywania usług serwisowych z powodu zastosowania materiałów nieodpowiedniej jakości,
- poniesienia kosztów ekspertyzy specjalisty w przypadku, gdy urządzenie ulegnie uszkodzeniu wskutek zastosowania niewłaściwych materiałów.
- Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy, pozwalający na zidentyfikowanie danego produktu i termin jego ważności. Zastosowane materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku/ kopii wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu.
- Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone towary.
- Wykaz urządzeń wraz z ilością niezbędnych do nich materiałów eksploatacyjnych określono w załączniku nr 1. Ilości materiałów wskazane w załączniku są ilościami orientacyjnymi, ustalonymi na podstawie zużycia w okresie ostatnich 12 miesięcy przed wszczęciem niniejszego postępowania oraz przewidywanego na rok 2020 r. zapotrzebowania, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za równoważne oferty, Zamawiający rozumie produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia (treść formularza ofertowego). Pod pojęciem produktu równoważny Zamawiający rozumie materiały:
- kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystane,
- posiadające co najmniej takie same lub wyższe parametry jakościowe i wydajnościowe, co materiały zalecone przez producentów urządzeń drukujących (m.in. równowartość pokrycia, rozdzielczości druku, wydajność, niezawodność, temperatura przechowywania, kolor i nasycenie barw),
- nie naruszające praw własności intelektualnej i patentów,
- fabrycznie nowe, pełnowartościowe i nierefabrykowane, wolne od wad technicznych, wyprodukowane wyłącznie ze 100 % nowych komponentów, posiadają wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiornika z tonerem oraz dostarczany w oryginalnych opakowaniach producenta,
- których wydajność jest zgodna z normą ISO/IEC 19752 (dot. Drukarek laserowych monochromatycznych), normy ISO/IEC 19798 (dot. Drukarek laserowych), jest co najmniej taka sama jak z materiału oryginalnego zaleconego przez producentów sprzętu.
Wskazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych będzie następować partiami stosownie do potrzeb zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy.
- Wykonawca zobowiązuje się przygotować i dostarczyć materiały w ramach każdej zamówionej partii w terminie wskazanym przez zamawiającego.
- Rodzaj i ilość dostarczonej każdej partii zamówionych materiałów zamawiający określi przekazując wykonawcy zamówienie za pomocą e-maila z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych przed terminem dostawy.
- Wykonawca dostarczy i wniesie do wskazanego pomieszczenia daną partię artykułów
w terminie do 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na własny koszt, w fabrycznych opakowaniach do magazynów zamawiającego, znajdujących się:
- przy ul. Katowickiej 35,
- przy ulicy Imieli 12.
Kody na podstawie wspólnego słownika zamówień CPV:
Klasy kodów oraz Kody we Wspólnym Słowniku Zamówień w ramach której będą wydatkowane środki:
- 30125100-2 – Wkłady barwiące;
- 30125110-5 – Tonery drukarki;
- 30125120-8 – Tonery do fotokopiarek.
- Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy składać w formie pisemnej w zamkniętej kopercie:
- osobiście w siedzibie: Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach,
- przesłać na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice,
z dopiskiem na kopercie: „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach”
lub na adres e-mail: sekretariat@ops-sw.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.12.2019r. godz. 10:00 – dołączyć załącznik nr 1 formularz ofertowy oraz załącznik nr 3 RODO.
Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca zostanie poinformowany w formie pisemnej za potwierdzeniem odbioru, oraz e-mailem (jeżeli posiada).
12. Kryterium oceny ofert: 100% cena na całość zamówienia, obliczana wg wzoru:
Cena 100 punktów obliczana wg wzoru:
cena oferty najniższej (brutto)
X 100 pkt
cena oferty ocenianej (brutto)
13. Istotne postanowienia, które zostaną zawarte w treści umowy: wzór umowy.
14. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym oraz we wzorze umowy, w siedzibie Zamawiającego tj. Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice.
15. Klauzula informacyjna (RODO) stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
16. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami:
- Izabela Hyska – tel. (32) 2455- 104 w 58 – e-mail: ihyska@ops-sw.pl w zakresie procedury.