główna zawartość
artykuł nr 1

KONKURS NA STANOWISKO PODINSPEKTOR - DZIENNY DOM SENIOR +

KONKURS NA STANOWISKO

PODINSPEKTOR – DZIENNY DOM SENIOR +

WYMIAR ETATU  - 1/1

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY - OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
W ŚWIĘTOCHŁOWICACH UL. IMIELI 12

 

  1. Wymagania konieczne związane z wykonywaniem pracy na stanowisku:
  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawyz dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz.U.2019.poz 1282),
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wykształcenie średnie i doświadczenie zawodowe minimum 2 lata stażu pracy lub wykształcenie wyższe,
  • znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, ustawyo pomocy społecznej, kodeksu postępowania administracyjnego,
  • nieposzlakowana opinia.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  • umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, obsługa poczty elektronicznej),
  • samodzielność, kreatywność,
  • odporność na stres,
  • odpowiedzialność,
  • rzetelność,
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy

 

  1. Główne obowiązki:
  • samodzielne organizowanie i wykonywanie czynności na powierzonym stanowiskupracy.
  • prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniamiDyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej.
  • sprawdzanie pod względem merytorycznym otrzymywanych faktur orazprzekazywanie ich do kierownika.
  • sporządzaniu decyzji administracyjnych kwalifikujących seniorów miastado korzystania z usług Dziennego Domu „Senior+”.
  • sporządzaniu list związanych z wydawaniem gorących posiłków klientom Ośrodka Pomocy Społecznej oraz ich aktualizacja.
  • zamawianie gorących posiłków u obowiązującego wykonawcy.
  • miesięczne rozliczanie gorących posiłków.
  • przygotowywanie sprawozdań i zaangażowanych środków.
  • przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.
  • przygotowywanie dokumentacji dotyczącej płatności i rozliczeń za wyżywienie w Dziennym Domu ,, Senior+”.
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego związanych z zajmowanym stanowiskiem pracy.

 

  1. Informacja o warunkach pracy:
  • praca biurowa,
  • obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych,
  • praca wymagająca kontaktów z innymi działami Ośrodka oraz z klientami Ośrodka,
  • budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodoweji społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

 

  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • Życiorys i list motywacyjny oraz numer kontaktowy (np. telefon, e-mail),
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru, zgodnie z art.6 ust.1 lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
  • Oświadczenie kandydata o nieprowadzeniu działalności gospodarczej, bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej,
  • Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Ośrodku Pomocy Społecznej w Świętochłowicach (RODO).

 

 

 

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „konkurs na stanowisko PODINSPEKTOR – DZIENNY DOM SENIOR +” lub przesłać listownie w terminie do dnia 30.09.2020 r. na adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej

41-600 Świętochłowice

ul. Katowicka 35 pok. 304

 

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie konkursu telefonicznie bądź na adres e-mail. Aplikacje, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data wpływu dokumentów do Ośrodka.

Dokumenty pozostałych kandydatów, mogą zostać odebrane w ciągu 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji, po upływie tego terminu zostaną  zniszczone.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać: tel. (0 32) 770 93 04

 

Dodatkowe uwagi:

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Ośrodku Pomocy Społecznej w Świętochłowicach (RODO) oraz Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępne są w dziale Ogłoszenia/Oferty pracy/Dokumenty do pobrania.

Załączniki:
PODINSPEKTOR senior57 KB