główna zawartość
artykuł nr 1

Wykonanie prac remontowo - adaptacyjnych

                                                                                                          Świętochłowice, dnia 13.08.2020 roku.

Sprawa numer  3210/10/2020

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zapytanie ofertowe na: "Wykonanie prac remontowo – adaptacyjnych pomieszczeń przeznaczonych na Program Aktywności Lokalnej (PAL) w dwóch lokalizacjach Świętochłowic, dzielnicy Lipiny przy ulicy Chorzowskiej 73 oraz dzielnicy Chropaczów przy ulicy Armii Krajowej 14. Prace remontowo – adaptacyjne zostaną wykonane w ramach realizacji projektu pn. „Nowe szanse i możliwości”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa: IX. Włączenie społeczne dla działania: 9.1. Aktywna Integracja dla poddziałania: 9.1.1. Wzmacnianie potencjału społeczno-zawodowego społeczności lokalnych - ZIT"

I. Zamawiający:

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach

ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice

Strona internetowa: www.ops-sw.pl

Godziny urzędowania: poniedziałki 700-1700, wtorek – piątek 700-1500

  1. Komórka organizacyjna:

- przeprowadzająca konkurs ofert – Sekcja ds. Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych i Realizacji Projektów,ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice

tel.: 32/2455104 wew. 40

e-mail: projekty@ops-sw.pl

 

II. Tryb udzielenia zamówienia:

Trybem udzielenia zamówienia jest konkurs ofert.

III. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie prac remontowo-adaptacyjnych
    w pomieszczeń przeznaczonych na Program Aktywności Lokalnej (PAL) w dwóch lokalizacjach Świętochłowic, dzielnicy Lipiny przy ulicy Chorzowskiej 73 oraz dzielnicy Chropaczów przy ulicy Armii Krajowej 14 zgodnie z obmiarem robót stanowiących załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do niniejszego postępowania.

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zrealizuje całość robót remontowo – adaptacyjnych oraz towarzyszących im dostaw i usług niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. W razie wątpliwości poczytuje się, iż Wykonawca podjął się wykonania wszystkich robót, dostaw i usług niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, objętych dokumentacją techniczną – obmiar robót stanowiący załącznik nr 3 i załącznik nr 4.
W przypadku zaistnienia wątpliwości lub sprzeczności w treści dokumentów wymienionych
w załączniku nr 3 i załączniku nr 4 przyjmować należy, iż celem Zamawiającego jest zapewnienie najlepszej jakościi funkcjonalności pomieszczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz zgodności z obowiązującymi normami i przepisami w chwili odbioru.

Przedmiot zamówienia został podzielony na Etap I wykonanie robót w lokalizacji Świętochłowice - Chropaczów przy ulicy Armii Krajowej 14 orazEtap II wykonanie robót w lokalizacji Świętochłowice – Lipiny ul. Chorzowska 73.

Wykonawcom zaleca się dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia. Każdy
z Wykonawców może dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonania robót celem sprawdzenia uwarunkowań terenu oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawców, dopuszcza się po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego mailowo i/lub telefonicznie o wystąpieniu takiej potrzeby oraz ustaleniu terminu i godziny przeprowadzenia wizji. Przeprowadzenie wizji lokalnej będzie możliwe od poniedziałku do piątku w godzinach: 7 00 – 15 00.

W trakcie realizacji zadania Wykonawca jest obowiązany przedstawić Kierownikowi projektu proponowane przez niego urządzenia (sanitariaty, elementy wyposażenia łazienek), wzorniki płytek, wykładzin, stolarki drzwiowej, kolorów farb i uzyskać zgodę na ich zastosowanie i/lub montaż.

Wykonawca w trakcie realizacji zadania, zobowiązuje się zapewnić dostępność obiektu tj. utrzymać teren jak i miejsce wykonywania robót w stanie wolnym od zbędnych przeszkód, usuwać na bieżąco na własny koszt zbędne materiały, odpadki, śmieci, urządzenia prowizoryczne oraz przestrzegać przepisów bezpieczeństwa, higieny pracy i przeciwpożarowych na tereniei wokół obiektu.

Teren obiektu po zakończeniu prac powinien być uprzątnięty z elementów pozostałych po wykonaniu prac remontowych.

Roboty będą wykonywane na dwóch lokalizacjach. Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp
do pomieszczeń będących przedmiotem zamówienia:

- Etap I – w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 16:30 do 20:00 – dotyczy lokalizacji w dzielnicy Chopaczów przy ulicy Armii Krajowe 14,

- Etap II – w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00 – dotyczy lokalizacji w dzielnicy Lipiny przy ul. Chorzowskiej 73.

Na czas trwania robót Zamawiający udostępni Wykonawcy klucze do remontowanych pomieszczeń. Klucze będą dostępne na miejscu na czas wykonywania robót.

Wykonawca robót zapewni Zamawiającemu gwarancję 36 miesięcy, liczonych od momentu odbioru prawidłowo wykonanego przedmiotu zamówienia na prace remontowo – adaptacyjne.

  1. Organizacja robót budowlanych:

W przypadku, gdy w trakcie wykonywania robót wystąpi konieczność ingerencji w części wspólne budynku(przewody kominowe, piony instalacji wod.-kan., instalacja elektryczna) Wykonawca przed wykonaniem tych robót, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o tym fakcie.

  1. Zabezpieczenie interesów osób trzecich:

Przeprowadzenie robót wymaga od wykonawcy zapewnienia bezpieczeństwa oraz zabezpieczenia interesów osób postronnych w tym przechodniów i użytkowników budynku przez dostosowanie organizacji robót do funkcji budynku, w którym zlokalizowany jest lokal. W przypadku wystąpienia szkód Wykonawca ponosić będzie całkowitą odpowiedzialność prawną i finansową wobec Zamawiającego iponosi całkowitą odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania i realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p.poż. Prace prowadzić można będzie w godzinach:

- Etap I – w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 16:30 do 20:00 – dotyczy lokalizacji w dzielnicy Chopaczów przy ulicy Armii Krajowej 14,

- Etap II – w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00 – dotyczy lokalizacji w dzielnicy Lipiny przy ul. Chorzowskiej 73.

Przy wykonywaniu robót powodujących zapylenie należy odpowiednio zraszać teren prowadzenia robót. W trakcie wykonywania robót należy utrzymywać czystość na bieżąco, poprzez zamiatanie i ewentualne mycie.

  1. Ochrona środowiska:

Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego, podejmować wszelkie konieczne kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na terenie i wokół terenu budowy, oraz będzie unikać uszkodzeń lub uciążliwości dla osób i własności społecznej, a wynikających ze skażenia, hałasu lub innych przyczyn powstałych w następstwie jego sposobu działania.

Warunki bezpieczeństwa pracy: Podczas realizacji robót Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca w szczególności winien:

- zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych i szkodliwych dla zdrowia, oraz nie spełniających odpowiednich wymagań sanitarnych,

- wszystkie osoby dopuszczone do pracy na budowie były wyposażone w odzież roboczą ochronną
i posiadały odpowiednie przeszkolenie bhp,

- osoby wykonujące roboty stwarzające zagrożenie muszą być ponadto wyposażone stosownie
do potrzeb w środki ochrony osobistej tj. okulary lub tarcze ochronne, maski przeciwpyłowe itp.,

- Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał wszelkie urządzenia zabezpieczające, socjalne, sprzęt
i odpowiednią odzież dla ochrony zdrowia i życia osób zatrudnionych na budowie,

- Wykonawca zabezpieczy teren budowy i wszelkie urządzenia przed dostępem osób postronnych,

- uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie umownej.

 

Wykonawca ponadto będzie przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej. Materiały łatwopalne będą składowane w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym, jako rezultat realizacji robót lub przez personel Wykonawcy.

  1. Zaplecze dla potrzeb Wykonawcy:

Roboty będą realizowane bez możliwości organizacji zaplecza poza terenem budowy tj. lokalem użytkowym.

  1. Warunki dotyczące organizacji ruchu:

Wykonawca dostosuje się do istniejącej organizacji ruchu drogowego w miejscu prowadzenia robót.

  1. Ogrodzenia:

Nie dotyczy.

  1. Zabezpieczenie chodników i jezdni:

Wykonawca wykona na czas trwania wymiany stolarki drzwiowej.

Zamawiający zapewni Wykonawcy w czasie przeprowadzania robót dostęp do mediów, tj. wody, odprowadzenia ścieków i energii elektrycznej.

Do wykonania robót objętych umową mogą być stosowane wyroby producentów krajowych
i zagranicznych. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy, muszą odpowiadać Polskim Normom lub posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne.

Wykonawca robót zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowe informacje o źródle produkcji lub zakupu wyrobów budowlanych i urządzeń przewidywanych do realizacji robót –właściwie oznaczonych, posiadających certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat zgodności, deklarację zgodności z Polskimi Normami.

Materiały takie jak drzwi, urządzenia sanitarne, oprawy oświetleniowe itp. należy dostarczać
na budowę wraz ze świadectwami jakości i kartami gwarancyjnymi.

Dostarczone na miejsce budowy materiały należy sprawdzić pod względem kompletności i zgodności zdanymi wytwórcy, datami przydatności do użycia podanymi na opakowaniach przez producentów tych materiałów.

W przypadku stwierdzenia wad lub nasuwających się wątpliwości mogących mieć wpływ na jakość wykonania robót, materiały należy przed ich wbudowaniem poddać badaniom określonym przez nadzór techniczny robót.

  • Na opakowaniach materiałów powinien znajdować się termin przydatności do stosowania. Spoiwa stosowane do zapraw murarskich: cement, wapno powinny odpowiadać odpowiednim wymaganiom podanym w aktualnych normach (PN).
  • Pigmenty stosowane do robót malarskich powinny mieć: właściwą barwę i jej odcień, określone przez porównanie z wzorcem, dostateczną zdolność krycia, gęstość, zdolność barwienia, odpowiednią odporność na działanie światła, wapna i cementu, zdolność przeciwdziałania korozji, ważną przydatność do użycia.
  • Szpachlówki winny być przygotowane fabrycznie, przeznaczone do odpowiedniego rodzaju podłoża. Opakowania winny zawierać termin przydatności do stosowania i aprobatę techniczną. Nie mogą posiadać grudek. Powinny być jednorodne, szybkoschnące, dające się szlifować (grubość 1 mm powinna być sucha po upływie 12 godzin)

Farby budowlane. Farby emulsyjne w kolorze białym i farba olejna w kolorze białym -powinny stanowić jednorodną w kolorze i konsystencji mieszaninę. Niedopuszczalne jest stosowanie farb,
w których widać w przypadku farb ciekłych skoagulowane spoiwo nieroztarte pigmenty ślady pleśni trwały, nie dający się wymieszać osad obce wtrącenia zapach gnilny. Opakowania farb powinny zawierać instrukcję producenta, świadectwo dopuszczenia do stosowania, termin przydatności
do stosowania i być zgodne z PN farby olejne powinny odpowiadać wymaganiom PN-C-81901:2002 farby emulsyjne powinny odpowiadać wymaganiom normy PN-C-819114:2002.

Woda zarobowa do zapraw zgodnie z PN-EN 1008:2004. Woda zarobowa do betonu.
Do przygotowania zapraw stosować można każdą wodę zdatną do picia, z rzeki lub jeziora.  Niedozwolone jest użycie wód ściekowych, kanalizacyjnych, bagiennych oraz wód zawierających tłuszcze organiczne, oleje i muł.

  1. Piasek powinien spełniać wymagania normy PN-79/B-06711 „Kruszywa mineralne. Piaski
    do zapraw budowlanych
    .”, a w szczególności: nie zawierać domieszek organicznych mieć frakcje różnych wymiarów, a mianowicie: piasek drobnoziarnisty 0,25-0,5 mm, piasek średnioziarnisty 0,5-1,0 mm, piasek gruboziarnisty 1,0-2,0 mm.

Zaprawy budowlane cementowe i cementowo-wapienne. Zaprawy powinny być zgodne
z wymaganiami normy PN-90/B-14501 „Zaprawy budowlane zwykłe. Do zaprawy cementowo -wapiennej należy stosować cement portlandzki według normy PN-B-19701;1997 „Cementy powszechnego użytku”. Do zapraw cementowo-wapiennych należy stosować wapno sucho gaszone lub gaszone w postaci ciasta wapiennego otrzymanego z wapna niegaszonego, które powinno tworzyć jednolitą i jednobarwną masę, bez grudek wapna niegaszonego i zanieczyszczeń obcych. Skład objętościowy składników zapraw dobierać doświadczalnie, w zależności od wymaganej marki zaprawy oraz rodzaju cementu i wapna.

Stolarka drzwiowa - drzwi wejściowe oraz wewnątrz lokalowe muszą odpowiadać normie PNEN 1627:2012.

Drzwi wejściowe - stalowe z ościeżnicą, z zamkami, klamkami i szyldami, antywłamaniowe,
z naświetlem-wyposażone w atestowane 2 zamki.

Drzwi wewnątrz lokalowe - zastosować skrzydła płytowe lub płycinowe, jednodzielne pełne lub przeszklone szybą opow. do 0.2m2, wyposażone w szyldy z klamkami i zamek wpuszczany zwykły. Drzwi do pomieszczenia sanitarnego z kratką wentylacyjną lub tulejami wentylacyjnymi
o powierzchni otworów nie mniejszej niż 220 cm2. Należy przewidzieć montaż lub wymianę progów
z drewna. Wymiary drzwi (szer. wys.) określa pomiar w świetle ościeżnicy.

Drewno - Na belki, krokwie, murłaty itd, deski, krawędziaki i inne elementy drewniane wymieniane stosować drewno iglaste impregnowane ogniochronnie. Tarcica bez sęków. Do celów konstrukcyjnych należy dobierać drewno o możliwie równoległym do krawędzi układzie włókien
i możliwie małej liczbie sęków i zabezpieczonej.

Zbrojenie posadzki cementowej. Przy wykonaniu wylewki pod posadzkę w miarę potrzeb należy przyjąć zbrojenie siatką stalową z prętów zgrzewanych.

Płytki podłogowe. Do posadzek i cokolików zastosować płytki gresowe podłogowe do pomieszczeń mieszkaniowych, a w przypadku prac na zewnątrz budynku (schodki, balkony itp) należy zastosować mrozoodporne płytki antypoślizgowe oraz mrozoodporne zaprawy klejowe i do spoin.

Płytki ścienne. Do okładzin ścian zastosować płytki ceramiczne do pomieszczeń mieszkalnych.

Kratki wentylacyjne i nawietrzaki podokienne –należy montować w miejscu wskazanym przez zakład kominiarski.

OPINIA KOMINIARSKA– Po wykonanych robotach typu przemurowania kominów, montaż wkładów kominowych, szlamowanie przewodów, budowa lub przebudowa pieców itp. należy uzyskać opinię kominiarską o prawidłowości podłączeń urządzeń grzewczych i wentylacji.

Materiały, które w sposób trwały są szkodliwe dla otoczenia, nie będą dopuszczone do użycia.
Nie dopuszcza się użycia materiałów wywołujących szkodliwe promieniowanie o stężeniu większym od dopuszczalnego, określonego odpowiednimi przepisami. Wszelkie materiały odpadowe użyte do robót będą miały świadectwa dopuszczenia, wydane przez uprawnioną jednostkę, jednoznacznie określające brak szkodliwego oddziaływania tych materiałów na środowisko.

Wykonawca zobowiązany jest do używania tylko takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie i gotowości do pracy. Sprzęt będzie zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania.

Jakikolwiek sprzęt, maszyny, urządzenia i narzędzia, które nie gwarantują zachowania warunków umowy nie są dopuszczone do robót.

Dopuszcza się stosowanie każdego innego sprzętu niż wymieniony w OPZ, który będzie spełniał wymagania BHP. Sprzęt zamienny powinien umożliwiać wykonanie robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i środowiska. Nie dopuszcza się do stosowania sprzętu uszkodzonego, niesprawnego, oraz takiego, który mógłby spowodować powstanie dodatkowych uciążliwości
dla ludzi i środowiska.

Wykonawca w przypadku uszkodzenia elewacji lub ścian klatki schodowej, w trakcie prowadzenia prac, przywróci ich stan pierwotny, po pisemnym uzgodnieniu sposobu i zakresu prac naprawczych z zarządcą budynku.

Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie jakości, zapewnienie możliwości technicznych, kadrowych i organizacyjnych gwarantujących wykonanie robót zgodnie z obowiązującymi normami, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną.

Celem kontroli robót będzie takie sterowanie ich przygotowaniem i wykonaniem, aby osiągnąć założoną jakość robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakość materiałów.

Wykonawca dostarczy świadectwa, certyfikaty, aprobaty techniczne, gwarancje producenta
na montowane urządzenia.

Wszystkie badania i pomiary, próby będą przeprowadzone zgodnie z wymaganiami norm. Stosować wytyczne krajowe, albo inne procedury. Po wykonaniu badań, pomiarów, prób, kontroli przez osoby posiadające wymagane do tych badań, pomiarów, prób, kontroli uprawnienia i kwalifikacje, Wykonawca przedstawi na piśmie ich wyniki.

Do odbioru Wykonawca jest zobowiązany przygotować następujące dokumenty:

a) wyniki pomiarów kontrolnych, badań, prób, kontroli i sprawdzeń wszystkich urządzeń i instalacji,

b) deklaracje zgodności, certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty wbudowanych materiałów, a także inne dokumenty potwierdzające możliwość stosowania użytych materiałów w budownictwie,

c) dokumenty zainstalowanego wyposażenia wraz z gwarancjami producenta.

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załącznik nr 3 i 4 do zapytania ofertowgo
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

  1.  
  2.  

45442180-2 Powtórne malowanie

45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45431200-9 Kładzenie glazury

45431100-8 Kładzenie terakoty

 

IV. Wykaz wymaganych dokumentów:

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest złożyć:

  1. Formularz ofertowy (wg wzoru) – Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego;

V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz ocena spełniania tych warunków:

Zamawiający nie określa żadnych warunków udziału w postępowaniu.

VI. Kryteria oceny ofert w danej części zamówienia:

  1. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie kryterium oceny ofert, którym jest
    a. Cena – 60%, wg następującego wzoru:

K1 - Ilość pkt przyznana danej ofercie =   x 60 pkt

 

b.  Ocena złożonych ofert w kryterium K2 – Okres gwarancji, zostanie dokonana jak w tabeli poniżej:

 

Wydłużenie okresu gwarancji

Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji

Ilość punktów przyznana danej ofercie w Kryterium – Okres gwarancji (K2)

 
 

Gwarancja 36 miesięcy

0 pkt

 

 

Wydłużenie gwarancji o 1 miesiąc

Gwarancja 37 miesięcy

1,00 pkt

 

Wydłużenie gwarancji o 2 miesiące

Gwarancja 38 miesięcy

2,00 pkt

 

Wydłużenie gwarancji o 3 miesiące

Gwarancja 39 miesięcy

3,00 pkt

 

Wydłużenie gwarancji o 4 miesiące

Gwarancja 40 miesięcy

4,00 pkt

 

Wydłużenie gwarancji o 5 miesięcy

Gwarancja 41 miesięcy

5,00 pkt

 

Wydłużenie gwarancji o 6 miesięcy

Gwarancja 42 miesiące

6,00 pkt

 

Wydłużenie gwarancji o 7 miesięcy

Gwarancja 43 miesiące

7,00 pkt

 

Wydłużenie gwarancji o 8 miesięcy

Gwarancja 44 miesiące

8,00 pkt

 

Wydłużenie gwarancji o 9 miesięcy

Gwarancja 45 miesięcy

10,00 pkt

 

Wydłużenie gwarancji o 10 miesięcy

Gwarancja 46 miesięcy

12,00 pkt

 

Wydłużenie gwarancji o 11 miesięcy

Gwarancja 47 miesięcy

14,00 pkt

 

Wydłużenie gwarancji o 12 miesięcy

Gwarancja 48 miesięcy

16,00 pkt

 

Wydłużenie gwarancji o 13 miesięcy

Gwarancja 49 miesięcy

18,00 pkt

 

Wydłużenie gwarancji o 14 miesięcy

Gwarancja 50 miesięcy

20,00 pkt

 

Wydłużenie gwarancji o 15 miesięcy

Gwarancja 51 miesięcy

22,00 pkt

 

Wydłużenie gwarancji o 16 miesięcy

Gwarancja 52 miesiące

24,00 pkt

 

Wydłużenie gwarancji o 17 miesięcy

Gwarancja 53 miesiące

26,00 pkt

 

Wydłużenie gwarancji o 18 miesięcy

Gwarancja 54 miesiące

28,00 pkt

 

Wydłużenie gwarancji o 19 miesięcy

Gwarancja 55 miesięcy

30,00 pkt

 

Wydłużenie gwarancji o 20 miesięcy

Gwarancja 56 miesięcy

32,00 pkt

 

Wydłużenie gwarancji o 21 miesięcy

Gwarancja 57 miesięcy

34,00 pkt

 

Wydłużenie gwarancji o 22 miesiące

Gwarancja 58 miesięcy

36,00 pkt

 

Wydłużenie gwarancji o 23 miesiące

Gwarancja 59 miesięcy

38,00 pkt

 

Wydłużenie gwarancji o 24 miesiące

Gwarancja 60 miesięcy

40,00 pkt

 

 

  1. Punktacja przyznana ofercie w Kryterium – Cena, będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc
    po przecinku.
  2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta podlegająca ocenie, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryterium oceny ofert, określonym w pkt. 1 powyżej oraz sposobem jego oceny.

*UWAGA:

1) Wykonawca jest zobowiązany podać w formularzu oferty Okres gwarancji jaki zaoferuje na wykonanie przedmiotu zamówienia;

2) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę Okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy, oferta będzie oceniana jakby Wykonawca zaoferował 60 m-cy, do umowy zostanie wpisany zaoferowany przez Wykonawcę Okres gwarancji (w przypadku, gdy oferta tego Wykonawcy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza);

3) zaoferowanie przez Wykonawcę Okresu gwarancji krótszego niż 36 m-cy zostanie uznane przez Zamawiającego jako niezgodność treści oferty z treścią zapytania ofertowego, spowoduje odrzucenie oferty;

4) brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek Okresu gwarancji będzie równoznaczne z zaoferowaniem minimalnego Okresu gwarancji tj. 36 m-cy.

  1. Ocena punktowa przyznana danej ofercie, będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert K1+K2.
  2. Punktacja przyznana ofertom, w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  3. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt. 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt. 2.

 

VII. Podstawowe warunki realizacji zamówienia:

  1. Etap I  - od dnia podpisania umowy do 30.09.2020 roku - lokalizacja Świętochłowice - Chropaczów przy ulicy Armii Krajowej 14
  2. Etap II - od dnia podpisania umowy do 19.10.2020 roku - lokalizacja Świętochłowice - Lipiny przy ulicy Chorzowskiej 73

VIII. Opis sposobu przygotowania oferty:

  1. Jeden Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
  2. Oferta musi być sporządzona pisemnie w języku polskim.
  3. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami.
  4. W każdym czasie przed upływem terminu przewidzianego na składanie ofert Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę.
  5. Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu ich otwarcia.
  6. Cena oferty musi być podana w złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, cyframi i słownie. Cena – należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 z uwzględnieniem
    art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 09 maja 2014r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz. U. 2019 poz. 178).
  1. Cena oferty to całkowite wynagrodzenie ryczałtowe brutto za wykonanie zamówienia.
  2. Cena musi obejmować wszelkie prace i czynności jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
  3. Wyliczoną cenę na podstawie opisu przedmiotu zamówienia zawartego w zapytaniu ofertowym,
    Wykonawca wpisuje w odpowiednim miejscu formularza ofertowego.
  4. Cenę zamówienia Wykonawca ma podać w wartości netto, wyliczyć VAT w złotych,
    a następnie poprzez zsumowanie wartości netto i VAT wyliczyć cenę tj. wypełnić Formularz ofertowy.
  5. Zamawiający przyjął, iż przedmiot zamówienia opodatkowany jest 23 % stawką VAT.
  6. Ofertę należy złożyć na formularzach o treści zgodnej z załączonymi do zapytania ofertowego wzorami.
  7. Oferta musi zawierać formularz ofertowy, złożony w formie oryginału. Wykaz wymaganych dokumentów.
  8. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
  9. Oferta musi być złożona w zamkniętym, nieprzejrzystym opakowaniu, na którym należy napisać:

Nazwa Wykonawcy .................................   Ośrodek Pomocy Społecznej

Adres Wykonawcy: ..................................                                                                       ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice

tel./fax,e-mail........................................

OFERTA

dotyczy: konkursu ofert prowadzonego pod nazwą:

Prace remontowo – adaptacyjne pomieszczeń przeznaczonych na Program Aktywności Lokalnej (PAL) w dwóch lokalizacjach Świętochłowic, dzielnicy Lipiny przy ulicy Chorzowskiej 73 oraz dzielnicy Chropaczów przy ulicy Armii Krajowej 14

NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM: 21.08.2020 r. do godz.: 1025

IX. Miejsce i termin składania ofert:

  1. Termin składania ofert wyznacza się na dzień 21.08.2020 r. do godziny 1000. Oferty należy złożyć
    w siedzibie Zamawiającego, 41-600 Świętochłowice, ul. Katowicka 35.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.08.2020 r. o godzinie 1025 w Ośrodku Pomocy Społecznej przy ul. Katowickiej 35. Otwarcie ofert jest jawne. DZIA
  3. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu przewidzianym na składanie ofert.

X. Informacja o sposobie porozumiewania się i przekazywaniu informacji:

  1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość kontaktowania się z Wykonawcami drogą elektroniczną. Wykonawcy zapytania składają na adres: sekretariat@ops-sw.pl
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający w przypadku zasadności udzielenia odpowiedzi udzieli odpowiedzi, a treść wyjaśnień zamieści na stronie  http://www.ops-sw.4bip.pl/ bez wskazywania źródła zapytań.
  3. Zamawiający może zmienić treść zapytania ofertowego i załączników w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert. Dokonując zmiany Zamawiający uwzględnia czas niezbędny na wprowadzenie zmian w ofertach.

 

XI. Pozostałe informacje:

  1. Składając ofertę Wykonawca akceptuje warunki Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami.
  2. Podczas badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców:
  1. wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert;
  2. jednokrotnego uzupełnienia oświadczeń i dokumentów.
  1. Zamawiający poprawia w ofercie, która podlega ocenie:
  1. oczywiste omyłki pisarskie;
  2. omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
  3. za zgodą wykonawcy – inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
  1. Ocenie nie będą podlegać oferty, które:
  1. nie odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w zapytaniu ofertowym,
    z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 powyżej;
  2. ich złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  3. zawierają cenę stanowiącą jednocześnie mniej niż 50% średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert i mniej niż 50% kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający uzna, iż możliwe jest wykonanie zamówienia za zaoferowaną cenę, w szczególności na podstawie wyjaśnień Wykonawcy;
  4. zostały złożone przez Wykonawców, którzy w terminie 1 dnia od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodzili się na poprawienie omyłek, o których mowa w pkt 3.c. powyżej;
  5. zawierają nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
  6. są nieważne na podstawie odrębnych przepisów;
  7. zawierają błędy lub omyłki, które nie podlegają poprawieniu na podstawie pkt 3 powyżej;
  8. zostały złożone przez Wykonawców, którzy w sposób zawiniony poważnie naruszyli obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawcy w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonali lub nienależycie wykonali zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
  9. zostały złożone przez Wykonawców, którzy z przyczyn leżących po ich stronie, nie wykonali albo nienależycie wykonali w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania;
  10. zostały złożone po terminie.
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdej chwili, bez podania przyczyny.
  3. Ogłoszenie o wyborze Wykonawcy zostanie opublikowane w BIP (Biuletyn Informacji Publicznej).

 

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:

  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą przy ul. Katowickiej 35, 41-600 Świętochłowice, reprezentowane przez Dyrektora;
  2. dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą przy ul. Katowickiej 35, 41-600 Świętochłowice, tel. 32 2455-104 wew. 58, e-mail: iodo@ops-sw.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
    z niniejszym konkursem o numerze referencyjnym 3201/04/2020;
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona będzie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w lit. c powyżej, a po tym czasie przez okres określony przepisami obowiązującego prawa;
  6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym pośrednio w przepisach ustawy Pzp oraz z uwzględnieniem przepisów ustawy o finansach publicznych;
  7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  8. posiada Pani/Pan:
  1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
  3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
  4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  1. nie przysługuje Pani/Panu:
  1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 

XII. Załączniki:

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 - Wzór umowy

Załącznik nr 3 – Obmiar robót - adres inwestycji: Świętochłowice  ul. Armii Krajowej 14

Załącznik nr 4 – Obmiar robót - adres inwestycji: Świętochłowice  ul. Chorzowska 73, CKŚ Grota