główna zawartość
artykuł nr 1

KONKURS NA STANOWISKO KSIĘGOWY - DZIAŁ FINANSOWO-KSIĘGOWY PRACA NA ZASTĘPSTWO

W związku z utrzymującym się stanem zagrożenia epidemicznego wywołanym rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2, Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach podjął decyzję o wstrzymaniu i unieważnieniu wszystkich rozpoczętych naborów na wolne stanowiska. O terminie wznowienia naboru poinformujemy na stronie internetowej. Prosimy o cierpliwość.

 

KONKURS NA STANOWISKO

KSIĘGOWY – DZIAŁ FINANSOWO-KSIĘGOWY

PRACA NA ZASTĘPSTWO

WYMIAR ETATU  - 1/1

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY –  OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
  w Świętochłowicach ul. Katowicka 35

  1. Wymagania konieczne związane z wykonywaniem pracy na stanowisku:
  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawyz dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz.U.2019, poz 1282),
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • posiadanie co najmniej 3 letniego stażu pracy w księgowości,
  • wykształcenie średnie, ukończona szkoła ekonomiczna lub rachunkowości,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • znajomość i umiejętność korzystania z przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o pracownikach samorządowych,
  • znajomość przepisów finansowo-księgowych z zakresu pomocy społecznej i funduszu alimentacyjnego,
  • znajomość księgowości jednostki budżetowej;

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  • umiejętność obsługi komputera,
  • umiejętność obsługi programów księgowych PROGMAN FINANSE, KASA,
  • Multi Cash (znajomość podstawowa).

 

  1. Główne obowiązki:
  • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
  • dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym oraz ich opisywanie.
  • prowadzenie analityki i księgowanie funduszu alimentacyjnego wraz z odsetkami oraz zaliczki alimentacyjnej.
  • obsługa kasy
  • znajomość bankowości elektronicznej.
  • biegła znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office,
  • umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, terminowość oraz gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji.
  • samodzielność, komunikatywność, odporność na stres, odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań.
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem;

 

  1. Informacja o warunkach pracy:
  • praca biurowa,
  • umowa o pracę na zastępstwo nieobecnego pracownika,
  • obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych,
  • budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • praca wymagająca kontaktów z innymi działami Ośrodka

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodoweji społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

 

  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • Życiorys i list motywacyjny oraz numer kontaktowy (np. telefon, e-mail),
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru, zgodnie z art. 6 ust.1 lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
  • Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Oświadczenie kandydata o nieskazaniu za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów,
  • Oświadczenie kandydata o pozostawaniu lub nie pozostawaniu w rejestrze bezrobotnych i poszukujących pracy,
  • Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Ośrodku Pomocy Społecznej w Świętochłowicach (RODO).
  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „KSIĘGOWY – DZIAŁ FINANSOWO-KSIĘGOWY” lub przesłać listownie w terminie do dnia  10.03.2020 r. na adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej

41-600 Świętochłowice

ul. Katowicka 35 pok. 304

 

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie bądź na adres e-mail. Aplikacje, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data wpływu dokumentów do Ośrodka.

Dokumenty pozostałych kandydatów, mogą zostać odebrane w ciągu 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji, po upływie  tego terminu zostaną  zniszczone.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać: tel. 32 2455104 w.34

 

Dodatkowe uwagi:

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Ośrodku Pomocy Społecznej w Świętochłowicach (RODO) oraz Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępne są w dziale Ogłoszenia/Oferty pracy/Dokumenty do pobrania.