główna zawartość
artykuł nr 1

Dostawa 15 sztuk opasek telemedycznych wraz z abonamentem: - dla 15 sztuk opasek abonament od dnia podpisania umowy do listopada 2020 r. - dla 10 sztuk opasek abonament od grudnia 2020 r. do września 2021 r. z dostępem do Platformy umożliwiającej komunikację, rozpoznawanie przez system osoby dzwoniącej, zarządzanie zgłoszeniami oraz monitoring, raportowanie oraz szkolenie z zakresu obsługi opasek w ramach projektu „ Coby Starzikom żyło sie lepij - kompleksowe usługi senioralne dla mieszkańców Świętochłowic” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Działanie 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne.

 

 

ZAPROSZENIE

DO  ZŁOŻENIA  OFERTY

 

 (o wartości od 20 000 zł netto do wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro netto)

 

Zamawiający, Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach zaprasza do złożenia oferty na dostawę 15 sztuk opasek telemedycznych wraz z abonamentem:

- dla 15 sztuk opasek abonament od dnia podpisania umowy do listopada 2020 r.

- dla 10 sztuk opasek abonament od grudnia 2020 r. do września 2021 r.

z dostępem do Platformy umożliwiającej komunikację, rozpoznawanie przez systemosoby dzwoniącej, zarządzanie zgłoszeniami oraz monitoring, raportowanie oraz szkolenie z zakresu obsługi opasek w ramach projektu „ Coby Starzikom żyło sie lepij – kompleksowe usługi senioralne dla mieszkańców Świętochłowic” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Działanie 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia :

Szczegółowy opis przedmiotu stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.

Kody na podstawie wspólnego słownika zamówień CPV:

  33100000-1 Urządzenia medyczne

  331900000-8 Rożne urządzenia i produkty medyczne

  85121000-3 Usługi medyczne

  85120000-6 Usługi medyczne i podobne

  48517000-5 Pakiety oprogramowania informatycznego

  79632000-3 Szkolenie pracowników

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich spełniania :

Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oferty zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) Oferta winna zawierać formularz ofertowy sporządzony na druku zgodnym z  załącznikiem do niniejszego zaproszenia (załącznik nr 2) oraz oświadczenia ( załącznik nr 3)   

 

 

  1. Kryteria oceny ofert (z opisem, z podaniem wagi punktowej i sposobem przyznawania
    punktacji ):

1. Cena 60 pkt:

 

Punktacja za cenę będzie obliczona według wzoru:

 

cena oferty najniższej (brutto)


                                                                        X 60% X100

cena oferty ocenianej (brutto)

 

Cena obejmuje wszystkie koszty zawiązane z realizacją zamówienia wraz z dostawą.

 

2. Gwarancja powyżej 24 m-c do 36 m-cy 20 pkt

powyżej 36 m-cy 40 pkt

Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta o największej ilości punktów łącznie za cenę,  oraz gwarancję.

Uwagi:

  1. Cena oferty jest ceną brutto i musi być podana w polskich złotych (PLN) cyfrowo  z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  2. Cena brutto odpowiada za całość zamówienia tj. 15 sztuk opasek (tj. opaski telemedyczne) oraz dostęp do platformy przez cały okres obowiązywania oraz szkolenia  i dostawe.
  3. Podana cena oferowana będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.

 

  1. Termin składania ofert:

Oferty należy składać  w formie pisemnej w zamkniętej kopercie:

  • osobiście w siedzibie: Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach,
  • przesłać na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Katowicka 35,  41-600 Świętochłowice,

z dopiskiem na kopercie :

„Opaski telemedyczne”

lub na adres e-mail: sekretariat@ops-sw.pl  w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25.02. 2020 r. godz. 10:00.

Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru tylko tych ofert, których wartość nie przekraczy kwoty możliwej do zakontraktowania określonej we wniosku o dofinansowanie Projektu (kwota wartości zamówienia).

Zamawiający zastrzega sobie unieważnienie Zapytania Ofertowego, jeżeli Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, która Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

 

  1. Termin realizacji umowy/ zamówienia   -  dostawa sprzętu telemedycznego tj. 15 sztuk (opasek telemedycznych) w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy.

Abonament ( dostęp) – abonament dla 15 szt. opasek telemedycznych od dnia podpisania umowy  2020 r. do listopada 2020 r. oraz dla 10 szt. opasek telemedycznych od grudnia 2020 r. do września 2021r ) z dostępem do Platformy umożliwiającej komunikację, rozpoznawanie przez system osoby dzwoniącej zarzadzanie zgłoszeniami oraz monitoring i raportowanie

 

6.  Informacja o zakazie powiązań osobowych lub kapitałowych:

Należy wypełnić załącznik nr 3

7. Istotne postanowienia, które zostaną zawarte w treści umowy ( w przypadku zawarcia  umowy):

  1. W przypadku, gdy z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Wykonawcy usługa będzie niedostępną przez okres dłuższy niż 8 godzin na dobę Zamawiający naliczy Karę w wysokości 10,00 zł netto (słownie złotych: dziesięć złotych 00/100) za każdą godzinę nie działającego Systemu.
  2. W razie niedotrzymania terminu wykonania umowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,5% maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy brutto, umowy za każdy dzień opóźnienia.
  3. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy brutto, w przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z powodów leżących po jego stronie.
  4. Wykonawca winien wymienić urządzenie nie działające lub usunąć jego wady w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia, za każdy dzień opóźnienia Wykonawcy naliczona zostanie kara umowna w wysokości 0,5% maksymalnego wynagrodzenia brutto. 
  5. Jeżeli na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy powstanie szkoda przewyższająca zastrzeżoną karę umowną bądź szkoda powstanie z innych przyczyn niż te, dla których zastrzeżono kary umowne, Zamawiającemu przysługuje prawo do dochodzenia odszkodowań uzupełniających, jeżeli kara nie rekompensowałaby strat spowodowanych z winy Wykonawcy.
  6. Kary umowne podlegają sumowaniu, przy czym ich suma nie może być większa niż 40% kwoty maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy brutto.

8.  Informacja o możliwości składania ofert częściowych ( jeżeli istnieje):

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 9. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami : 

w sprawach merytorycznych:

Honorata Machul – tel.  32 2455-104 w. 40,

Justyna Wyrwoł -  tel.  32 24555-104 w 40,

w sprawach procedury:

Izabela Hyska  tel. 32 2455143 ihyska@ops-sw.pl                                                                                                                                                              

  10. Osoby  biorące udział w wyborze Wykonawcy:

Róża Walicka

Honorata Machul

Izabela Hyska

 

 

 

Załączniki :

- 1 - opis przedmiotu zamówienia

- 2 – formularz ofertowy

- 3 - oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań kapitałowych lub osobowych

 

 

 

 

 

Dostępne kategorie:
2020
2019