główna zawartość
artykuł nr 1

Ogłoszenie nr 02/FK/2023

KONKURS NA STANOWISKO

PODINSPEKTOR – DZIAŁ FINANSOWO-KSIĘGOWY

 

WYMIAR ETATU  - 1/1

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY –  OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
w Świętochłowicach ul. Katowicka 35

 

1. Wymagania konieczne związane z wykonywaniem pracy na stanowisku:

  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz.U.2022.poz 530),
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wykształcenie średnie, ukończona szkoła ekonomiczna lub rachunkowości i co najmniej 3 letni staż pracy,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • znajomość i umiejętność korzystania z przepisów z zakresu ustawy
  • o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o pracownikach samorządowych.
  • znajomość przepisów finansowo-księgowych z zakresu pomocy społecznej i funduszu alimentacyjnego,
  • znajomość księgowości jednostki budżetowej,
  • znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczeń społecznych w razie choroby i macierzyństwa,
  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych

 

2. Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność obsługi komputera,
  • umiejętność obsługi programów księgowych PROGMAN FINANSE, KASA,

 

3. Główne obowiązki:

  • sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych,
  • obliczanie i rozliczanie wynagrodzeń pracowniczych w programie płacowym,
  • sporządzanie listy płac (obliczanie urlopów, nadgodzin, L-4, nagród jubileuszowych),
  • rozliczenia z ZUS-em prawidłowe naliczanie składek i terminowe przekazywanie do ZUS-u,
  • rejestracja i wyrejestrowanie pracowników i członków ich rodzin,
  • rozliczenia z Urzędem Skarbowym  prawidłowe naliczanie, pobór i odprowadzanie w terminach  ustawowych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych,
  • rozliczanie umów – zlecenie,
  • prowadzenie analityki i księgowanie funduszu alimentacyjnego wraz z odsetkami oraz zaliczki alimentacyjnej,
  • znajomość bankowości elektronicznej,
  • znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office, EXCEL,
  • umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, terminowość oraz gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji,
  • samodzielność, komunikatywność, odporność na stres, odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań,
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
     

4. Informacja o warunkach pracy:

  • praca biurowa,
  • obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych,
  • praca wymagająca kontaktów z innymi działami Ośrodka

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

 

5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV i list motywacyjny oraz numer kontaktowy (telefon) lub adres e-mail,
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania  prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Oświadczenie kandydata o nieskazaniu za przestępstwa: przeciwko mieniu,  przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów
  • Oświadczenie kandydata o nieprowadzeniu działalności gospodarczej, bądź o profilu prowadzącej działalności gospodarczej,
  • Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Ośrodku Pomocy Społecznej w Świętochłowicach (RODO).

 

6. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „PODINSPEKTOR
– DZIAŁ FINANSOWO-KSIĘGOWY” lub przesłać listownie w terminie do dnia 14.08.2023 r. na adres:

  Ośrodek Pomocy Społecznej

  41-600 Świętochłowice

  ul. Katowicka 35 pok. 304

 

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie bądź na adres e-mail. Aplikacje, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data wpływu dokumentów do Ośrodka, a w przypadku przesyłania dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem poczty za złożoną w terminie uważa się ofertę nadaną w urzędzie pocztowym najpóźniej w ostatnim wskazanym w ogłoszeniu dniu (decyduje data stempla pocztowego).

Dokumenty pozostałych kandydatów, mogą zostać odebrane w ciągu 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji, po upływie tego terminu zostaną zniszczone.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać: tel. (32) 7076434

 

Dodatkowe uwagi:

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Ośrodku Pomocy Społecznej w Świętochłowicach (RODO) oraz Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępne są w dziale Ogłoszenia/Oferty pracy/Dokumenty do pobrania.