główna zawartość
artykuł nr 1

Dostawa 3 690 szt. maseczek na potrzeby realizacji projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”,realizowanego w ramach Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego" - nr 3210-7 EU

obrazek

                                                                                                         Świętochłowice, dnia 23.07.2020 roku.

Sprawa numer 3210-7 EU  

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zapytanie ofertowe na: "Dostawa 3 690 szt. maseczek na potrzeby realizacji projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”,realizowanego w ramach  Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego" – nr 3210-7 EU

I. Zamawiający:

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach

ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice

Strona internetowa:www.ops-sw.pl

  1. Komórka organizacyjna:

- przeprowadzająca konkurs ofert – Dział Organizacyjno-Prawny

ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice

tel.: 32 2454-860 w 59, 43

e-mail: ihyska@ops-sw.pl

II. Tryb udzielenia zamówienia:

Trybem udzielenia zamówienia jest postępowanie ofertowe.

III. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 3 690 szt. maseczek na potrzeby realizacji projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”,realizowanego w ramach  Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

3 690 szt. maseczek: 3-warstwowe z elastycznymi gumkami, jednorazowego użytku. Certifykowane maseczki medyczne (Certyfikat CE, standard medyczny EN14683). Odporna na przesiąkanie - chroni przez zakażeniami przenoszonymi drogą kropelkową. Dopasowana - dzięki elastycznemu drucikowi w górnej części maski Wygodna - nie utrudnia oddychania i mówienia, przyjemna dla skóry. Dobra jakościowo - zwiększona grubość warstw włókniny do 25 g/m2. (-/+10) Wysoki współczynnik filtracji bakteryjnej BFE >95% . Bezpieczna - nie zawiera szkodliwych substancji. Uniwersalny rozmiar 17 cm x 9 cm. (-/+10) Niejałowa / Niesterylizowana.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych.

  1. Zamawiający informuje, że zamówienie jest dofinansowane w ramach projektu: „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, realizowanego w ramach  Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

18143000 – 3   Akcesoria ochronne

 

IV. Wykaz wymaganych dokumentów:

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest złożyć:

  1. Formularz ofertowy (wg wzoru) – Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego;

V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz ocena spełniania tych warunków:

Zamawiający nie określa żadnych warunków udziału w postępowaniu.

VI. Kryteria oceny ofert w danej części zamówienia:

  1. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie kryterium oceny ofert, którym jest
    Cena – 100%, wg następującego wzoru:

K - Ilość pkt przyznana danej ofercie =   x 100 pkt

  1. Punktacja przyznana ofercie w Kryterium – Cena, będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc
    po przecinku.
  2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta podlegająca ocenie, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryterium oceny ofert, określonym w pkt. 1 powyżej oraz sposobem jego oceny.

VII. Podstawowe warunki realizacji zamówienia:

  1. Zamawiający wymaga, aby usługa będąca przedmiotem zamówienia została zrealizowana
    w terminie do 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, na podstawie protokołu przekazania (załącznik nr 2).
  2. Miejsce dostawy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach, ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice

VIII. Opis sposobu przygotowania oferty:

  1. Jeden Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
  2. Oferta musi być sporządzona pisemnie w języku polskim.
  3. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami.
  4. W każdym czasie przed upływem terminu przewidzianego na składanie ofert Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę.
  5. Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu ich otwarcia.
  6. Cena oferty musi być podana w złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, cyframi i słownie. Cena – należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 z uwzględnieniem
    art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 09 maja 2014r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz. U. 2019 poz. 178).
  1. Cena oferty to całkowite wynagrodzenie ryczałtowe brutto za wykonanie zamówienia.
  2. Cena musi obejmować wszelkie prace i czynności jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
  3. Wyliczoną cenę na podstawie opisu przedmiotu zamówienia zawartego w zapytaniu ofertowym,
    Wykonawca wpisuje w odpowiednim miejscu formularza ofertowego.
  4. Cenę zamówienia Wykonawca ma podać w wartości netto, wyliczyć VAT w złotych,
    a następnie poprzez zsumowanie wartości netto i VAT wyliczyć cenę tj. wypełnić Formularz ofertowy.
  5. Zamawiający przyjął, iż przedmiot zamówienia opodatkowany jest 23 % stawką VAT.
  6. Ofertę należy złożyć na formularzach o treści zgodnej z załączonymi do zapytania ofertowego wzorami.
  7. Oferta musi zawierać formularz ofertowy, złożony w formie oryginału. Wykaz wymaganych dokumentów.
  8. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
  9. Oferta musi być złożona w zamkniętym, nieprzejrzystym opakowaniu, na którym należy napisać:

Nazwa Wykonawcy .................................   Ośrodek Pomocy Społecznej

Adres Wykonawcy: ..................................   ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice

tel./fax, e-mail........................................

OFERTA

dotyczy: konkursu ofert prowadzonego pod nazwą:

Dostawa 3 690 szt. Maseczek na potrzeby realizacji projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”,realizowanego w ramach  Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM: 30.07.2020 r. do godz.: 1025

IX. Miejsce i termin składania ofert:

  1. Termin składania ofert wyznacza się na dzień 30.07.2020 r. do godziny 1000. Oferty należy złożyć
    w siedzibie Zamawiającego, 41-600 Świętochłowice, ul. Katowicka 35. lub na adres e-mail: sekretariat@ops-sw.pl
  2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.07.2020 r. o godzinie 1025 w Ośrodku Pomocy Społecznej przy ul. Katowickiej 35. Otwarcie ofert jest jawne.                       
  3. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu przewidzianym na składanie ofert.

X. Informacja o sposobie porozumiewania się i przekazywaniu informacji:

  1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość kontaktowania się z Wykonawcami drogą elektroniczną. Wykonawcy zapytania składają na adres: ihyska@ops-sw.pl
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający w przypadku zasadności udzielenia odpowiedzi udzieli odpowiedzi, a treść wyjaśnień zamieści na stronie http://www.ops-sw.4bip.pl/index.php?idg=5&id=109&x=10&y=99,  bez wskazywania źródła zapytań.
  3. Zamawiający może zmienić treść zapytania ofertowego i załączników w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert. Dokonując zmiany Zamawiający uwzględnia czas niezbędny na wprowadzenie zmian w ofertach.

 

XI. Pozostałe informacje:

  1. Składając ofertę Wykonawca akceptuje warunki Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami.
  2. Podczas badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców:
  1. wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert;
  2. jednokrotnego uzupełnienia oświadczeń i dokumentów.
  1. Zamawiający poprawia w ofercie, która podlega ocenie:
  1. oczywiste omyłki pisarskie;
  2. omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
  3. za zgodą wykonawcy – inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
  1. Ocenie nie będą podlegać oferty, które:
  1. nie odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w zapytaniu ofertowym,
    z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 powyżej;
  2. ich złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  3. zawierają cenę stanowiącą jednocześnie mniej niż 50% średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert i mniej niż 50% kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający uzna, iż możliwe jest wykonanie zamówienia za zaoferowaną cenę, w szczególności na podstawie wyjaśnień Wykonawcy;
  4. zostały złożone przez Wykonawców, którzy w terminie 1 dnia od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodzili się na poprawienie omyłek, o których mowa w pkt 3.c. powyżej;
  5. zawierają nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
  6. są nieważne na podstawie odrębnych przepisów;
  7. zawierają błędy lub omyłki, które nie podlegają poprawieniu na podstawie pkt 3 powyżej;
  8. zostały złożone przez Wykonawców, którzy w sposób zawiniony poważnie naruszyli obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawcy w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonali lub nienależycie wykonali zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
  9. zostały złożone przez Wykonawców, którzy z przyczyn leżących po ich stronie, nie wykonali albo nienależycie wykonali w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania;
  10. zostały złożone po terminie.
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdej chwili, bez podania przyczyny.
  3. Ogłoszenie o wyborze Wykonawcy zostanie opublikowane w BIP (Biuletyn Informacji Publicznej).

 

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:

  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą przy ul. Katowickiej 35, 41-600 Świętochłowice, reprezentowane przez Dyrektora;
  2. dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą przy ul. Katowickiej 35, 41-600 Świętochłowice e-mail:  iodo@ops-sw.pl;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym konkursem o numerze referencyjnym 3210-7 EU;
  1. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona będzie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w lit. c powyżej, a po tym czasie przez okres określony przepisami obowiązującego prawa;
  3. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym pośrednio w przepisach ustawy Pzp oraz z uwzględnieniem przepisów ustawy o finansach publicznych;
  4. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  5. posiada Pani/Pan:
  1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
  3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
  4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  1. nie przysługuje Pani/Panu:
  1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 

 

 

XII. Załączniki:

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 – Protokół przekazania