Dostawa materiałów biurowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach i jednostki podległej.
Zapytanie ofertowe
( niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego
w rozumieniu przepisów ustawy Pzp)
Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach – Zamawiający, działając na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r – Prawo zamówień publicznych zaprasza do złożenia oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
- Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę papieru kserograficznego, artykułów piśmiennych i biurowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach i jednostki podległej.
- Przedmiot zamówienia obejmuje także transport i wniesienie do magazynu w siedzibie Zamawiającego i jednostki podległej.
- Szacunkowy wykaz zamówionych materiałów został ujęty w załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia.
- Dostawa następować będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego.
- Koszt transportu, opakowań, wniesienia i ubezpieczenia na czas przewozu należy wliczyć w cenę poszczególnych artykułów.
- Oferta winna zawierać formularz ofertowy sporządzony na druku stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- Szczegółowy asortyment oraz dzień dostawy strony będą ustalać pisemnie z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych przed terminem dostawy.
- Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2020r.
- Miejsce realizacji zamówienia:
- Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice,
- Dzienny Dom „Senior +” ul. Imieli 12, 41-605 Świętochłowice.
Kody na podstawie wspólnego słownika zamówień CPV:
Klasy kodów oraz Kody we Wspólnym Słowniku Zamówień w ramach której będą wydatkowane środki:
- 30190000-0 Różny sprzęt i materiały biurowe, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli.
- 30199500-5 Segregatory pudełka na listy pudełka do przechowywania i podobne wyroby,
- 22852100-8 Okładki na akta,
- 22816300-6 Bloczki samoprzylepne karteczki na notatki
- 22815000-6 – Notatki, notesy,
- 30141200 – kalkulator biurowe,
- 30237430- Markery,
- 30199230- Koperty,
- 30197220- spinacze do papieru,
- 30197100- Zszywki, pineski,
- 30197330- Dziurkacze,
- 30192125 – Pisaki,
- 30192130 – Ołówki.
- Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy składać w formie pisemnej w zamkniętej kopercie:
- osobiście w siedzibie: Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach,
- przesłać na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice,
z dopiskiem na kopercie : „Dostawa materiałów biurowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach i jednostki podległej”
lub na adres e-mail: sekretariat@ops-sw.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 grudnia 2019r. godz. 09:00. Oferta powinna zawierać wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający zastrzega sobie unieważnienie Zapytania Ofertowego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, która Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
- Kryterium oceny ofert :
- Punktacja za cenę – 100 pkt
Punktacja za cenę będzie obliczana według wzoru:
Cena brutto oferty najtańszej
x 100 pkt x 100%
Cena =
Cena oferty badanej
Komisja dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Istotne postanowienia, które zostaną zawarte w treści umowy: wzór umowy.
- Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym oraz we wzorze umowy, w siedzibie Zamawiającego tj. Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice.
- Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami:
- Izabela Hyska – tel. (32) 2455- 104 w 58 - w zakresie procedury.
Załącznik:
- formularz oferty
- wzór umowy
- RODO