Świętochłowice, dnia 23.07.2020 roku.
Sprawa numer 3210-8 EU
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapytanie ofertowe na: "Dostawa 18 450 szt. rękawiczek jednorazowych
na potrzeby realizacji projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej
w okresie epidemii COVID-19”,realizowanego w ramach Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego" – nr 3210-8 EU
I. Zamawiający:
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach
ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice
Strona internetowa:www.ops-sw.pl
- Komórka organizacyjna:
- przeprowadzająca konkurs ofert – Dział Organizacyjno-Prawny
ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice
tel.: 32 2454-860 w 59, 43
e-mail: ihyska@ops-sw.pl
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Trybem udzielenia zamówienia jest postępowanie ofertowe
III. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 18 450 szt. rękawiczek jednorazowych na potrzeby realizacji projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”,realizowanego w ramach Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
18 450 szt. Rękawiczek jednorazowych: ochronne, nitrylowe, bezpudrowe, z teksturowymi końcami palców, mankiet zawinięty, długość ok. 300 mm(-/+10cm), grubość ok. 0,1 mm,(-/+10), posiadające certyfikat CE w rozmiarze od XS do XL.
Zgodność z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych(dz.U.poz 211) albo deklaracji zgodności z wymogami dyrektywy 93/42/EWG albo zgodności z wymogami rozporządzenia (UE) 2017/745
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych.
- Zamawiający informuje, że zamówienie jest dofinansowane w ramach projektu: „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”,realizowanego w ramach Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
18424300 – 0 Rękawice jednorazowe
IV. Wykaz wymaganych dokumentów:
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest złożyć:
- Formularz ofertowy (wg wzoru) – Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego;
V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz ocena spełniania tych warunków:
Zamawiający nie określa żadnych warunków udziału w postępowaniu.
VI. Kryteria oceny ofert w danej części zamówienia:
- Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie kryterium oceny ofert, którym jest
Cena – 100%, wg następującego wzoru:
K - Ilość pkt przyznana danej ofercie = x 100 pkt
- Punktacja przyznana ofercie w Kryterium – Cena, będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku. - Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta podlegająca ocenie, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryterium oceny ofert, określonym w pkt. 1 powyżej oraz sposobem jego oceny.
VII. Podstawowe warunki realizacji zamówienia:
- Zamawiający wymaga, aby usługa będąca przedmiotem zamówienia została zrealizowana
w terminie do 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, na podstawie protokołu przekazania (załącznik nr 2). - Miejsce dostawy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach, ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice
VIII. Opis sposobu przygotowania oferty:
- Jeden Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
- Oferta musi być sporządzona pisemnie w języku polskim.
- Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami.
- W każdym czasie przed upływem terminu przewidzianego na składanie ofert Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę.
- Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu ich otwarcia.
- Cena oferty musi być podana w złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, cyframi i słownie. Cena – należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 z uwzględnieniem
art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 09 maja 2014r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz. U. 2019 poz. 178).
- Cena oferty to całkowite wynagrodzenie ryczałtowe brutto za wykonanie zamówienia.
- Cena musi obejmować wszelkie prace i czynności jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
- Wyliczoną cenę na podstawie opisu przedmiotu zamówienia zawartego w zapytaniu ofertowym,
Wykonawca wpisuje w odpowiednim miejscu formularza ofertowego. - Cenę zamówienia Wykonawca ma podać w wartości netto, wyliczyć VAT w złotych,
a następnie poprzez zsumowanie wartości netto i VAT wyliczyć cenę tj. wypełnić Formularz ofertowy. - Zamawiający przyjął, iż przedmiot zamówienia opodatkowany jest 23 % stawką VAT.
- Ofertę należy złożyć na formularzach o treści zgodnej z załączonymi do zapytania ofertowego wzorami.
- Oferta musi zawierać formularz ofertowy, złożony w formie oryginału. Wykaz wymaganych dokumentów.
- Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
- Oferta musi być złożona w zamkniętym, nieprzejrzystym opakowaniu, na którym należy napisać:
Nazwa Wykonawcy ................................. Ośrodek Pomocy Społecznej Adres Wykonawcy: .................................. ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice tel./fax, e-mail........................................ OFERTA dotyczy: konkursu ofert prowadzonego pod nazwą: „Dostawa 18 450 szt. rękawiczek jednorazowych na potrzeby realizacji projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”,realizowanego w ramach Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego” NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM: 30.07.2020 r. do godz.: 1015 |
IX. Miejsce i termin składania ofert:
- Termin składania ofert wyznacza się na dzień 30.07.2020 r. do godziny 1000. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, 41-600 Świętochłowice, ul. Katowicka 35.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.07.2020 r. o godzinie 1015 w Ośrodku Pomocy Społecznej przy ul. Katowickiej 35. Otwarcie ofert jest jawne.
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu przewidzianym na składanie ofert.
X. Informacja o sposobie porozumiewania się i przekazywaniu informacji:
- W niniejszym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość kontaktowania się z Wykonawcami drogą elektroniczną. Wykonawcy zapytania składają na adres: ihyska@ops-sw.pl
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający w przypadku zasadności udzielenia odpowiedzi udzieli odpowiedzi, a treść wyjaśnień zamieści na stronie http://www.ops-sw.4bip.pl/index.php?idg=5&id=109&x=10&y=99, bez wskazywania źródła zapytań.
- Zamawiający może zmienić treść zapytania ofertowego i załączników w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert. Dokonując zmiany Zamawiający uwzględnia czas niezbędny na wprowadzenie zmian w ofertach.
XI. Pozostałe informacje:
- Składając ofertę Wykonawca akceptuje warunki Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami.
- Podczas badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców:
- wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert;
- jednokrotnego uzupełnienia oświadczeń i dokumentów.
- Zamawiający poprawia w ofercie, która podlega ocenie:
- oczywiste omyłki pisarskie;
- omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- za zgodą wykonawcy – inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- Ocenie nie będą podlegać oferty, które:
- nie odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w zapytaniu ofertowym,
z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 powyżej; - ich złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- zawierają cenę stanowiącą jednocześnie mniej niż 50% średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert i mniej niż 50% kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający uzna, iż możliwe jest wykonanie zamówienia za zaoferowaną cenę, w szczególności na podstawie wyjaśnień Wykonawcy;
- zostały złożone przez Wykonawców, którzy w terminie 1 dnia od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodzili się na poprawienie omyłek, o których mowa w pkt 3.c. powyżej;
- zawierają nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
- są nieważne na podstawie odrębnych przepisów;
- zawierają błędy lub omyłki, które nie podlegają poprawieniu na podstawie pkt 3 powyżej;
- zostały złożone przez Wykonawców, którzy w sposób zawiniony poważnie naruszyli obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawcy w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonali lub nienależycie wykonali zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
- zostały złożone przez Wykonawców, którzy z przyczyn leżących po ich stronie, nie wykonali albo nienależycie wykonali w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania;
- zostały złożone po terminie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdej chwili, bez podania przyczyny.
- Ogłoszenie o wyborze Wykonawcy zostanie opublikowane w BIP (Biuletyn Informacji Publicznej).
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą przy ul. Katowickiej 35, 41-600 Świętochłowice, reprezentowane przez Dyrektora;
- dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą przy ul. Katowickiej 35, 41-600 Świętochłowice e-mail: iodo@ops-sw.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z niniejszym konkursem o numerze referencyjnym 3210-8 EU; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona będzie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w lit. c powyżej, a po tym czasie przez okres określony przepisami obowiązującego prawa;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym pośrednio w przepisach ustawy Pzp oraz z uwzględnieniem przepisów ustawy o finansach publicznych;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
XII. Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Protokół przekazania